skolan e seg

HEJSAN HOPPSAN!!!
sitter i infoteket med Anna lilla...och skriver på Näringslära arbetet...
Anna försöker lära mej hur man använder blogg...tack snälla du...



Hade idrott igår de va kuligt....hihi...
men fy fasen vilken trännings värk man har då, känner mej som en gammal kärring...
man kanske ska stretcha nästa gång efteråt...hehe...
Kan ju knappt resa mej från stolen..haha..



FN-gala idag...En stolt stora syster ska sen sin lillasyster sjunga för massa folk...
hon har även vart med och korigraferat dansen som dom ska göra idag....STOLT...


Igår innan jag skulle skypa ner till sängs invaderade jag min systers rum och frågade ocm jag fick låna kläder av henne...hon hjälpte ideligen till att välja dom kläder som jag skulle ha idag..
vilken ledde till att min 3 år yngre syster stylade mej...
nu har vi bestämmt att vi ska åka shoppa nån dag när jag har pengar så ska hon hjälpa mej köpa kläder..
detta tycker jag är pinsamt...hehe..
men men...måste man så måste man...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback