lounge igår

Jobbade igår, 2 timmar typ sen fick jag går hem, fast först fick jag göra allt slavarbete..haha..
ne men de va hel dött på restaurangen..
Sen hem och duscha sen hem till Victoria och börja supa med henne och Maya, sen kom Jennie..

Anna och Emma kom oxå och hälsade på med Emil..sen va de utgång som gällde...
Sen kom Alex och hämtade mej eftersom han jobbade sent och jag hade tråkigt, så då gick vi hem opch jag somnade medans han kollade på film...

Jobbat idag..fan va trött jag e nu..
Sovit så dårligt inatt...drömmt 2 gånger att jag skulle försova mej..men de gjorde jag ju som tur inte...
Nu ska jag bara ta de lungt och lägga mej tidigt eftersom jag ska jobba hela veckan opch imorgon börjar jag jobba
06.30-16.00 så ni är välkommna in och äta lite burgare med mej i veckan..:)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback