anna din skit!!!

hej trogna läsare...
Idag var det jobb igen då..=P som alltid.
12-17.30..fick vara presenter idag..alltså ge ut mat och dricka í driven..
Sen fick jag vara runner en stund...det var roligt...det är när man packar ihop all mat i påsar i driven..
Men sen fick jag inte vara det mer för Alex..för han skulle vara det, för han tyckte det var roligare
att vara runner..så jag fick ställa mig och göra drickor ist...elaka han.. =P

Anna din lilla skit..du har pircat tungar...fyyyyy dej..vi skulle ju göra det samtidigt..=P
Får göra det här uppe ist efter jul..Och så får du och Emma komma upp och hälsa på mej snart oxå tycker jag..
saknar er mina småskitungar... och lilla lova och dixie oxå..

Imorgon har jag sovmorgon iaf..börjar kl 18.15...bra det...har inte sovit så bra inatt..oroligt..men det kanske beror på att jag är lite förkyld..hoppas det går över till jul iaf... Utgång den 25 hoppas jag..Jag vill till hotellet... =D
Sen får vi se vart vi hamnar...hihi..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback