Annas happymomen

God Jul och Gott Nytt År!!!

Ja, nu är julen äntligen över..
Jag fick några paket iaf...så lite snäll hade jag nog vart iår..=)

Igår var det utgång med Anna och Emma och några till...grymt kul var det..
Måste vi göra om...Anna är nog värdens lyckligaste just nu, för igår när vi
var på Lounge vem var inte där då? Jo, Robin Bengtsson ur Idol..anna är överlycklig nu..Kul för dej anna..=)
Hon blev tillochmed fotad med han..hihi..
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag börjar jobba kl 9 imorgon bitti..hade hellre legat i min säng och sovit hela dagen..men det får jag göra sen när December är slut..för då har jag bara en massa sena tider..=D=D=D=D=D

Puss och kram och en massa sova gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback