Ännu ett år passerar

Ja nu är det bara en dag kvar på 2008...oj oj oj vad mycket som har hänt detta året..

  1. Balen
  2. Studenten
  3. Fortfarande inte fått min STUDENT present av Emil
  4. Natalie och Emma fyllde 20 =D
  5. Blev singel
  6. Flyttade hem igen
  7. Sluta på Donken och sen börja på Donken igen
  8. Träffade han och hade en jätte trevligt sommar
  9. Jobbar en massa i sommar
  10. Flyttade till Vänersborg
  11. En massa festande
  12. Personalfest 1 och 2
  13. Älskade Lova föddes
  14. Och Anna fick en hund
  15. Varberg i sommras underbart
  16. Anna och Emma blev "Sambos"
  17. Julafton
  18. Inflyttningsfest hos emma och anna..som slutade lyckligt tillslut..
  19. Inflyttningsfest hos Natalie och Sofia
  20. Juldagen..mycket mycket lyckad kväll och än jätte jätte lyckad kväll med mina tjejer..

Nu skriver jag ju inte allt i ordning men det hoppas jag inte spelar så stor roll,
och alla saker är väl inget att hurra för heller..men annars har det varit ett kanon år..
Tack så mycket

Saknar er Emma Anna Lovis och Dixie..puss på er..
Hoppas ni får ett bra nyår och ett bra 2009

Och GRATTIS Anna som blev Decembers Medarbetare I Kinna....Hurra Hurra..=P
Jag kännde det på mej att du skulle bli det..Du har bara fått en massa beröm av alla jag har pratat med..
Jag är Stolt..=D


Idag blir det bara ta det lungt..försöka bli frisk..
Ska till Sofias pappa och äta Tacos med Sofia hennes två systrar Hannah och Malin
och Sofias kompis Linneá.. tror jag hon hette..=S

Puss och kramar och gott nytt år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback