bara en massa jobb skrivande

bara jobb jobb och en massa jobb...
Idag skulle jag egentligen börjat 19.15 och jobbat itll 23.30
men jag fick börja 16 ist och jobba till 23.30
Det har vart en jobbig dag idag..känner mej hängig och febrig och små ont i huvet och i öronen..suck..
Hoppas nu fan inte att jag blir sjuk tills nästa vecka då jag ska jobba HELA veckan fram till lördag sen är jag ledig söndag och jobbat måndag och sen åker jag hem till lilla Kinna och firar jul..=)
Än så länge trivs jag här...men man vet ju inte vad som händer i framtiden..
Men nu är det lungt iaf...idag när jag hade min sista rast så kom jag in i personalrumet så stod det ett peparkakshus
och en korg md pepparkakor och en korg med julgodis..det var två st som jobbar på jobbet Ia och josefin tror jag hon hette som hade stått en hel dag och pysslat..så gulligt..

Till helgen kommer mamma och co upp och hälsar på och förhoppningsvis har dom med sig lite små saker som jag
glömt ta med mig upp..
Tex min TV..fast den klarar jag ju mej utan än så långe, men ändå..

Måste köpa en bokhylla oxå...så jag kan få plats med lite kort och sånt..
Sen när jag kommer hem till mamma ska jag passa på att skriva ut en massa kort
på nära och kära och bal och studen och rama in och sätta upp på vägen..
Jag köpte ju faktiskt två tavlor när jag var i ullared med anna och emma för någon vecka sedan..
Kommer nog ta ett litet tag innan jag får riktigt iordning på mitt rum..men hyfsat är de ju nu iaf
förutom en resväska och en låda med kläder som jag inte orkat plocka upp..=P

Imorgon är jag ledig som sakt och jag inte redan har skrivit det..:P
Då ska jag tror jag baka kladdkaka har inte bestämmt mig och jag ska baka det imorgon till mej
och Sofia eller om jag ska baka det och bjuda på när mamma och dom kommer upp..fast man kan ju faktiskt alltid baka
flera.. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback