crazy night

ja nu har vi skaffat bredband..göttans..
har legat i soffan typ hela dagen..bara slöat..det blev en sen natt..=P
För när vi skulle åka hem från trollhättan körde vi vilse och hittade inte hem tll mej först..
men efte ett tag hittade jag hem..hihi..men det tog väl typ en timma eller nått att åka omkring
i Vänersborg för att hitta rätt väg hem..haha..
Sen somnade man väl inte innan 4 eller nått..låg och va förbannad ett tag sen har jag halvsovit hela natten..suck..
Tur att jag inte börjar innan 13 imorgon..sova ut lite iaf..
Men det var trevligt igår..vi var 22 personer i lägenheten..tur att den e såppas stor som den är..hihi..
Och Sofia hade fixat skjuts åt oss in till Lipz där vi var..och sen dansade jag hela kvällen och Drack en massa shoot med Becka och co..:) fick ju bjuda chefen på en oxå..så nu är jag några 100 kr fattigare men det vardet värt för fasen va kul vi hade..och ont i fötterna har jag oxå..nu börjar jag få tillbaka den rätta känslen i dom..haha..
Ne nu ska jag gå och mysa ner mig i soffan igen och kolla på resultatet till Idol...tyvärr tror jag att Robin åker idag..men de hoppas jag inte..
skulle kolla på I dol, men orkade inte..satte med vid Sofias dator ist sen blev jag fast här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback