Don´t feel like dancing

sitter här och är små slö...orkar inte göra så mycket på dagarna, för när man kommer hem från jobbet
är man helt slutkörde..eller nästan iaf..=)
Igår jobbade jag till 21.00, sen satt jag och Sofia och myste framför en film, sen var kl helt plötsligt 00 typ..
sen gick jag och lade mig och läste lite, sen kunde jag inte somna och då va väl kl 1 eller något när jag somnade
och sen upp kl 05.30...så när jag kom hem från jobbet idag kl 13.30 lagade jag lite pasta och satte mej vid TV, sen
jätte somnade jag till 18..:P
så nu kommer jag aldrig kunna somna ikväll..jo, de kommer jag nog iuf..men frågan är vilken tid..=P
Tur att jag inte börjar innan 16 imorgon då.. =D
Till helgen kommer mammsen och co upp..ska bli kul att dom får se mina lägenhet.. =D=D=D

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback