Hemma i Mark

Ja då var man i Mark igen hos mor min..
Har till och med hunnit med att vara hos mina små änglar.. =)
och hälsa på på Ex jobbet..oj oj oj, vad flitig man kan vara.. =P

Sitter och lyssnar på Julmusik medans Lisette och William klär granen jätte fin blir den..
Imorgon ska jag med Lisette hem till hennes kille och rida på häst..sen blir det Borås och julhandla lite små saker..
Sen ska bi till moster för kusinen ska få gummikaka...

Ska snart sova för jag är jätte trött.. jobbat som en jude idag...oj oj oj vad mycket vi har haft att göra idag..
Massa man för kort..men vi överlevde iaf...tur det..

Imorgon fyller mitt lilla troll år oxå...tänk 19 år..oj vad tiden går fort.. puss på dej iaf..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback