I väntan på besök

sitter och väntar på att mamma och familjen ska komma och hälsa på idag.. =)
Dom är och köper frukost..vilken tur att jag inte har ätit det än..

Igår jobbade jag 21-02..riktigt kul faktiskt..inte att jobba just den tiden..men det var roligt folk jag jobbade med.. =P
I slutet av arbetsnatten stod jag i köket och hjälpte till för det var ganska dött inne i restaurangen..hehe..
Han göra typ 4 hamburgare sen slutade jag..hehe..
SOmnade inte innan halv 4 eller nått tror jag kl var, och nu har jag städat för att familjen ska komma på fin besök..hihi...
Får gå och lägga mej tidigt idag för jag ska börja jobba kl 10.15 imorgon...Jag vill ha SOVMORGON ju..snyft..
men det kommer lite längre fram i veckan typ på onsdag eller nått tror jag..
Och näste måndag bär det hem till Lilla kinna igen..träffa annis och emmis och lovis och dixis..hihi..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback