Kanske skulle bli ryttare?

Idag har jag vart med Lisette i stället hos Anders..mockat och så fick jag rida på Honye oxå..hehe.. Gud vad kul det var..Lisette hade roligt åt mej iaf..=P alltid kul att kunna glädja någon.
Sen var vi i Borås och handlade en massa julklappar..oj oj..nu kommer natalie få leva fattigt till nästa löning..
Hoppas jag får pengar i Julklapp så kanske jag kan unna mej lite lyx iaf..

Imorgon ska vi till pappa och fira jul..men först lite julmys hos mamma med julfrukost och öppna julklappar..
Sen ska jag och Lisette ut på en liten julritt med madkullahästarna för alla andra kommer inte innan 3-4 tror jag..
fast jag vet inte om det ska komma några mer..men det tror jag nog att det skulle..
På torsdag blir det fira jul ute i Torestorp med mormor och morfar moster och kusinerna och mamma c/o...=P
Sen på kvällen blir det Lounge..yeee...fett kul ska det bli..

Måste bara säga grattis till min Anna som fyller 19 idag...
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback