nästan slut

Ja då var jobbeveckan nästan slut..är bara imorgon oxå..
sen har jag äntligen några dagar ledigt.. =) skönt..
I helgen har vi sålt säljningsrekord på en timme...27 000 något var det... Shit 27 000 på en timme fatta vad vi hade att göra
den timmen..haha..Haft och göra hela helgen iuf
..
Idag skulle jag ha en ledig dag..
Så jag var uppe jätte länge inatt..
.inte enbart för att jag skulle vara ledig men för att jag inte var trött..
Han med 2 filmen och några tv program och en film på Tv..en massa tv tittande helt enkelt.
men jag va nog inte i säng innan 5 någon gång..hihi..
Sen ringde telefonen kl 11, Ia som undrade om jag kunde jobba några timmas och självklart kunde jag det..
Så dom sakerna jag skulle gjort idag gjorde jag när jag kom hem ist..
Var ju inte så  jätte mycket jag skulle göra idag..
Packa, diska, spruta medel som tar bort mögellukten i kökslådorna, och det tog väl en 30 min att göra de..
Så nu sitter jag hära och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen..nu är kl iuf snart 22.30 och sängdax
men jag är inte trött så någon minut eller timme får jag nog vara uppe till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback