Nybliven vänersborgare

hejsan hejsan..
Ja då var man nybliven vänersborgare
sitter nu och har lånat min "sambos" datorn..hon är på hoppträning...
Väntar på att kl ska bli 21 för då börjar mitt program på TV..hihi..
Idag har jag vart ledig så jag sov länge...sov oroligt inatt så då får man sova lite längre..
Sen har jag tvättat bärt ner lite tomkartonger till förådet..
vart och köpt duschdraperi men jag får inte upp det..:( Dumma stång..

Jobbade ju som sakt min första dag igår..det var lite pirrigt..
Men det gick bra.. ny restaurang och nya människor...men jag kom snabbt in i det..
Jag kan ju redan hur de funkar men ändå..hehe..
Fick jobba till 20 ist för till 17 som jag igentligen skulle gjort för erik tyckte jag skulle komma in
i det fortare..:)

Imorgon blir det inflyttningsfest..yeee...fett kul ska det bli...sen blir det utgång på Lipz i trollhättan..
Så ni är välkommna om ni kan ta er hit och har någonstns att sova..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback