Tuff dag

Tuff dag...fy fan...
jobbade stägning igår var inte hemma innan efter 2 på natten..
sen somnade jag kanske inte innan 4 sen upp igen halv 11 in och duscha äta
lite frukost och sen blev de jobba från 11.45 till 20.00 fast ja egentligen skulle slutat 16.45..=P extra pengar iaf..=D
Har fått stå i tvåan hela dagen, så nu har jag har ont i nacken av att kollat upp på den jäkla skärmen hela dagen..hehe..
Så nu är jag helt slut..skulle laga mat men de orkar jag inte ställa mig och göra..

Bara 5 dagar kvar till julafton kom jag på idag..hehe..fan va tiden går fort..
Det är snart ett år sedan lilla anna fyllde 18..oj oj oj..
Ska åka hem på måndag..börjar sakna Mark lite..eller inte mark men folket i mark..
det är tråkigt att sitta i lägenheten hela dagarna och inte göra något.. =( suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback