Balen

Igår var det dags för den efterlängtade balen..
Jag ska säga att jag tyckte att de inte va så jätte kul...
Segt att bussen skulle gå kl 03.00 på natten..men men..så kan de vara..
Man hade ganska ont i fötterna iaf..

Men man gjorde så kul man kunde...


Jag och min bordskavaljer
Jag med min bordskavaljer

Jag och Erik
jag och Erik




Idag sov man till halv 2 sen va de upp och duscha ut allt hårspray man hade i håret..suck..
de va inte så farligt att få ut de som tur va..trodde aldrig jag skulle få ut de igår när hon stog
och tupperade mitt stackars hår..
Slapp dag idag kan man säga..
Va och hämtade min lillebror på dagis,
sen åkte jag till Mc Donalds och fyllde i mina uppsägningspapper..

jaja...
sitter och väntar på att min lilla snutteplutt ska komma hem till så jag kan pussa på någon..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback