bio

jag och emil fick ett ryck och åkte in till Borås och kollade på BIO nämligen 21..
den va grymt bra om jag får säga de själv.

Emil ville först se någon polis,sjukta,mörda, massa blo film, men det ville inte jag så det fick blir
denna filmen ist eftersom jag har velat se den sen dom började göra reklam för den på TV.

Imoron ska jag åka till Torestorp och hämta min balklänning..wii..grymt kul att se the final thing.
det är inte många dagar kvar nu..ca 1 månad till studenten..fy fan vad tiden går fort..sen är det ingen mer skola för min del vad jag har planerat iaf..men man vet aldrig vad som händer i framtiden.

men men

ska snart gå och nanna i min säng som jag måste bädda nya sängkläder i först eftersom jag tvättade dom som var i sängen innan och det är jobbigt..suck..

natti natt och puss å kram


image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback