Borås idag...

Igår (Lördag) vad jag och min lilla Anna inne i Borås och skulle först leta efter en studentpresent till mej..
Åkte till Dalsjöfors av alla dess ställen och hittade ett jätte fint halsband..mycket nöjd..
Sen bar det in till Knalleland där vi gick i varenda kläddaffär för att leta efter en studentklänning till mej..
blir så jäkla sur...kan dom inte bara ha en vit enkel jäkla klänning man kan ha på studenten?? nehe då, de går bara inte.
Hittade en som tur va på Gina Tricot som passade min smak, så nu är allt avklarat.

Är nyss hemkommen från Hotellet..festat lite med Anna och Emelie..det var väll sådär kul...
va inte så fuller jag..snarare nyckter...sen ville inte killer sitta uppe och vänta på mej heller så vid 1 kom han och gämtade mej..vilket va lite tråkigt..men men..

Imorgon ska vi sola och bada har jag bestämt..hihi..

Ja just de höll på att glömma...Anna färgade håret på mej oxå..:D Tack så mycket blev jätte bra...:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback