en månad kvar

sitter och har tråkigt..skrivit klart ett avsnitt på gastronomin...det är så himmla tråkigt så de inte e sant..

Hade typ 5 min lektion idag..MENINGSLÖST...sen va jag med anna en stund sen åkte vi hem till Emma och hämtade henne och åkte pantade massa flaskor med henne, efter det åkte vi hem till Anna och kollade på TV.

Sen kom Emil och hämtade mej och vi åka och fika på Skrädderiet mysigt mysigt..
imorgon e det skola igen och jag kanske ska in till Borås imorgon med emil..måste köpa nya skor till studenten..
det är ju bara en månad kvar precis..guuuud vad jag längtar..ska blå så jäkla kul...

Men nu tjatar emil på att han vill ha datorn, kan ju inte använda min eftersom den har gett upp sin livsglöd..hehe..
ne jag vet inte vad det är för fel på den, får la ta och kolla på de..lite tråkigt bara eftersom alla mina skolarbeten ligger på den datorn..suck..
jaja

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback