fest igår

Det var ett tag sedan jag skrev nu..ca 2 dagar..
Jobbat i helgen när det vart fint väder lite tråkigt men men så kan det va..
men idag har jag vart ledig...hihi...
Va ute igår med Anna, Emelie och Alexandra..det va la sådär roligt, kunde vart bättre..
Sov hos Anna inatt, vaknade av att det var någon som ringde på dörren och det var ju Emelie och Alex som kom för att hämta sina saker dom lämnat kvar hos Anna, eftersom vi förfestade där.
Sen åkte vi hem till Emma och bebisen har inte kommit ännu, men snart så.

Sen var det örbys som gällde..den gamla vanliga Pizzan..mm.. det var gott..sen åkte vi till
Hanatorp och solade lite, vi skulle badat men det va kalt i vattnet så vi åkte hem till Emma igen, pratade lite och så.
Sen åkte jag och Anna till MM och köpta kakor..hehe..sen åkte v i hem till Anna och kollade på TV och jag väntade på att Emil skulle komma hämta mej, och nu sitter jag här ska skriva på min gastronomi på Emils dator för min CP dator har fått fnatt.blir så sur. tur att jag inte hade skrivit så mycket på arbetet, men ändå, jag har ju skrivit en del och jag har bättre saker för mej än att skriva om min uppgift..jaja..får sörja sen.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback