Grattis Emma

Jag vill tillägna detta inlägg till min kära vän Emma Karlsson som idag vid 10 tiden blev mamma
till en jätte söt liten Lova..GRATTIS och massa pussar....

Idag har det varit en jätte seg dag..först hade vi föreläsning i skolan
först skatteverket sen arbertsförmedlingen sen skulle vi sitta lyssna på försäkringskassan oxå
men de sket vi i..hehe..busigt...sen gick vi till restaurangen som heter Louisa och åt
väldigt god mat...

efter skolan åkte jag och Anna och köpte present till emmas bebis..hihi..
hoppas vi får träffa dej i helgen gumman..

Och nu sitter jag hos anna och kolla på Eurovision Song Contest...säger bara SVERIGE!!!!!!!!!!!
Men man ska inte ropa ut vinst innan vi änns gått till final ännu

Ne nu ska jag vara lite social mot Anna...

pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: sannah

Heej! Vill du ha en ny bloggdesign? Kika in hos mig i så fall, jag ger ut nya varje dag! :)
Http://saanzil.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback