hur min dag har varit

Nu är jag hemkommen har inte skrivit på hella dagen...

Idag har jag vart i skolan hade 5 min lektion svenska, vi gick ut och lodade oss lite utanför skolan och solade lite.
Sen hade vi samhäll lika segt som vanligt..haha...

Sedan åkte jag och Anna Donken och åt glass eller anna åt en cheesburger och jag en McFlurry.
Sen åkte jag upp till byn och satte in pengar på banken och gick till systemet och köpte vin(jag låter som värsta alkolisten)haha..men det e ejag inte.
Åkte hem och lämnade vinet och åkte ner till Anna och då åkte vi och hämtade Emma i Fritsla och lekta med hennes hund Spottnik eller nått..haha..kommer inte på vad han heter ju nu..:P

Sen åkte vi och köpte glass igen och åkte till hantorp där jag badade...fi fan va kallt det var.
Efter de åkte vi hem till Anna och sen hem till mamma där vi hade Oriflamevisning.

Och nu sitter jag hemma igen..har diskat upp nästan all disk vi hade och plockat iårdning lite ska snart åg och duscha.

Ja just de glömde nästan..haha...Jag sminkade Anna och min lillasyster Lisette..haha..dom blev jätte "fina" eller inte..:P
Sen fick jag igen det då Anna skulle sminka mej..hmm..jaja

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anna

SPIKE - heter hunden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback