massa att göra

idag var det upp kl. 09.30 ta på sig och göra sej snygg sen skolan, var i skolan i 10 min typ sen fick vi sluta, det är en sån himmla meningslös lektion att gå på..

sitter hemma nu och har plockat lite
ska städa för det ser för jävligt ut här hemma. sen ska jag tvätta kl 14 oxå..jag är så himmla duktigt asså.

Har en massa läxa jag måste göra oxå.
Gastronomi och ett svenska arbete som ska vara inne nästa vecka tror jag som man inte har börjat på än.
Man har tappat orken eftersom projekten har tagit på alla krafter och ork man hadde.
Sen fick jag reda på att det var omprov på ett religionsprov som jag skulle göra imorgon, men de hinner ja inte..eller jag behövde inte göra de men jag tyckte de gick så dårligt att jag ville göra om de. får se om jag hinner sätta mej och plugga på det ikväll kanske.

Ne, nu ska man kanske försöka göra lite nytta
se you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback