Meningslösa dagen

ja du..helgen har vart lungn...Emil hade fest hemma i fredag som ni kanske läste i förregåenge inlägg.
Sen på lördagen var det att palla sig upp åka till jobbet, fan blev nästan kaos ett tag när vi öppnade.

Det va såhär, Kinna spelade match i lördags, kl 13.00 när vi öppnade kom det helt obokade
ett gäng på 10 personer, ett på 7 tror jag de va, 2 st med 4 personer och några 2:or...
så de va lite stressigt med de gick..resten av dagen va relativt lungn.
Sen bar det hem..duscha lite, åt tårta som emils mamma hade bakat för dom va och grattade emil.
Sen på kvällen eller natten va de väll skulle vi åka hämta emils bror som vai Hindås på
svensexa men vi fick stanna i Hajom och vänta på min pappa och hans fruga först för dom
ville ha skjuts hem eftersom dom vart i Götet på Liseberg och haft de mysigt.
Sen bar de av till hindås iaf, jävlar vilket hus denna snubben bodde i, Vi råkade köra lite för långt när vi
väll kom till Hindås så vi körde förbi en lite sjö
med värsta rikenmans villorna och när jag kollade u pp på husen sa jag "Jäklar vilka snygga hus dom har här alltså" och emil bara grymtade till i baksätet.
När vi upptäkte att vi kört för långt vände jag och just då ringde emil bror och undrade var vi va och han sa att vi hade kört för långt, vilket vi redan hade upptäkt. När emil sa att vi va vid Hindås camping sa emils bror att han va i ett hur precis vid sjön och att han stog och kollade ut mo vägen..och mycket riktigt stog den en mörk figur i just de huset jag hade kollat upp mot och sagt de jag skrev innan och vinkade mot oss, jag ska säga jag blev häpen.

Men jäklar alltså, ett sånt hus och ett sånt läge skulle man inte tacka nej till..men det va bara rika människor som bodde där. det såg man på bilarna..haha..

Idag söndag vaknade man av att pojken klev in genom ytterdörren då han vart och spelat i Skeneskog"airsoft"
och gissa vad kl va då?? Jo typ 15.30 ojsan..det va ju inte riktigt meningen att jag skulle sova så länge..men men så kan det gå ibland när man har haft fullt upp hela helgen..så min söndag har i princip vart meningslös..och nu sitter jag här och e precis klar med en dal av gastronomin..skönt...tyvärr har jag typ 15 sidor kvar att sammanfatta men de gör jag imorgon..

Ska även sola med mitt lilla charmtroll Anna..
ne, nu får jag vara duktig och gå och lägga mej kanske...det är ju trots allt en dag imorogn oxå..
natti natt era små fjollor...

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

ingenting är meningslöst natalie :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback