Rubrik

Hej kära vänner och ovänner!!
Igår va sista dagen på Donken..nice..lite tråkigt ändå..
Men jag ska ju jobba på G-huset mer nu ist..:D

Nu är ÄNTLIGEN alla proven klara, så jävla underbart..

bara 4 dagar kvar till balen..längtar så..fan va snygga vi kommer bli Anna..!!!

Va i Ullared i Måndags oxå, vet inte om jag skrivit de innan men skriver de igen..

Idag ska vi grillkväll hemma, mysigt..så jävla varmt de har vart idag.
Imorgon blir det Borås med Anna, ska kolla på studentpresent från min morbror(gudfar)
och handla en studentklänning eftersom den jag egentligen skulle ha satt inte lika bra som görsta gången.
får hoppas att jag hittar någon bara.

Orkar inte skriva mer..blir kanske mer imorgon..
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback