Släktkalas

tjenixen..fan va jag e trött...
Sov ju som sagt hos Anna inatt..mysigt..:D
Sista dagen si skolköket idag...fy fan va underbart..

Så nu är det inte långt kvar tills allt är över..lite sorligt på något vist och skrämmande..
man har ju gått i skolan hella sitt liv nästan.. och nu ska man ut i stora virda världen och börja jobba....
det är en ganska stor grej..

Imorgon ska jag på släktkalas med Emils familj..hmm..undra hur de kommer blir...
Sen ska jag hem till Älsklingen nr.2 och kolla på EuroVision Song Contest..yee..
Hoppas sverige vinner vore så jäkla gött..då ska jag och Anna åka upp
till Shlm och kolla på de bestämmde vi igår..

ne nu ska jag gå och leta efter mat i kylskåpet..
puss och hej

Kommentarer
Postat av: Anna

älsklingen nr 2, hhaha. gulligt ;) :) .. Absolut att vi ska upp till sthlm om hon vinner hela skiten, fast det tror jag inte :P men om hon gör :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback