söndag kväll

hej allihoppa..
de va ett himmla tag sedan man skrev i sin blogg...hade för det första glömt av att jag hade en blogg och kom jag inte ihåg mit lösenord, men nu är de fixat. inte föra att jag trot att det är någon som är intresserad av mitt liv och orkar gå in och läsa något om mej..hehe..

Idag gick jag och lade mig halv 4 inatt efter hämtat pojken hos en kompis, sen var det upp och jobba kl 12.45 på Mc Donals här i Kinna där jag bor. slutade 16.15 inte så långt arbetspass men e har vart och göra hela dagen, han ju inte änns dricka vatten. men det är kul när de är så för då går man inte runt och bara gör inget.

Ska upp till Hedgärdessjön och grilla om en stund men kompisarna.
mumsigt va ett tag sedan man åt grillat..får se hur länge jag orkar vara där e jätte trött..

skola imorgon efter ha vart ledig nu i 1 vecka...suck.. och jag som inte har gjort läxan tills imorgon fan oxå..man kanske får sätta sig och göra den när man kommer hem från grillningen..suck..

kommer mer sen..
puss och kramm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback