trött

Trött, ja de kan man säga att jag är..

Först var det att gå upp kl halv 8 och palla mej iväg till skolan. Köket idag..så jävla drygt.
Jag gjorde en äcklig chillitoppad chokladglass med fruktsallad..BLÄ....
och så var det varmt oxå..så man va inte jätte sugen på att stå inne i köket idag.

Sen skulle jag till systemet och köpa cider tills imorgon för jag ska ut med Anna, Emelie och Alexandra och festa stoll, men det var jätte mycket filk på systemet så jag åkte ner till Donken ist där Anna och Emilie satt och åt glass.
Sen bar det va till jobbet, lungt har gjort en massa tzatziki idag och lite annat..
Imorgon börjar man kl 13.00 måste till systemet först och hem till mamma en snabbis och rota i syrrans garderob om hon har några roliga festklädder..mwohahaha...

Jag hoppas det är fint väder nästa vecka för jag e ledig onsdag, torsdag eller kanske onsdag.
Ska SOLA och bli brun.

Sitter hemma nu och dricker lite vin och ska snart börja plugga gastronomi som e så tråkigt..suck..
men men så kan det vara när man e lat..fy på mej.

Emmas bebis kommer snart oxå..gud vad jag längtar..Jag tror den kommer i början av nästa vecka men anna och erja(annas mamma) tror den kommer imorgon, återstår och se..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback