tvätta

tvätt, tvätt och återigen tvätt..
håller på att tvätta suck.. det är nog något blan de tråkigaste man kan göra..
de tar så himmla lång tid..så medans jag väntar på att tvätten ska bli klar sitter jag och äter ostbågar och kollar internet, när jag igentligen ska plugga.hmm.

image2



Funderar på att åka upp till Stockholm i sommar och hälsa på min morbror som bor där..någon som vill följa med?
Fast det blir ju bara under en helg..kul kul..festa lite åsså kanske..:P

Väntar oxå på att Anna ska höra av sig..hon skulle fika med Emma och Mathilda men det var för 2 timmar sedan typ..
så länge brukar man väll ändå inte fika??eller?
jaja får la se..funderar iaf på att åka till pappa och kolla på deras nytillskott..(ett föl)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback