förkyld IGEN!!!

Usch, vad dåligt jag sovit inatt...
Tätt i näsan, torr i halsen så jag har vaknat flera gånger av att jag måste hosta..suck..och så ska jag jobba idag oxå..undra hur detta kommer gå..måste iaf åka till apoteket och köpa nässpray...

Idag ska jag och Anna ha spakväll..hihi..ska bli myspys..basta och bada bubbelbad..

Igår var de ju idol och LARS åkte ut..fy fan va gött..
Jag och Anna åkte till Svenljuna till Davids kompis Jacob och spelade Minibiljard..haha...fan va kul de var..
Men svårt för allt var ju i mini format.. men men..

Sitter och äter gröt nu och tycker synd om mig själv..ska åka och tanka bilen och åka till apoteket som sakt innan jag börjar jobba..

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback