gråta

jag vet inte riktigt varför, men när jag började lyssna på en låt(min och annas låt)
One republic- apologize, fick jag bara en känsla av att gråta..
Jag kom väl att tänka på en person oxå..hmm...uscha... guv vad deprimerad jag blev...=(
Tror jag längtar efter att bli omkramad och känna vämen och ett lyckosus igenom kroppen.. man märker att man saknar en viss person då.. men men.. det finns inte så mycker jag kan göra åt saken..eftersom han inte känner samma sak...så skit i han nu...

Ska åka jobba om några timmar kl 17 börjar jag och jobbar till 22.30, så nu missar jag IDOL...(IGEN)
Jag missar alltid det..hehe för att jag måste jobba...får väl kolla på de imorgon när jag kommer hem från jobbet..
Hinner inte kolla på  det ikväll för då måste jag gå och lägga mig direkt när jag kommer hem för imorgon ska jag jobba öppning...=P

Sitter och funderar på vad jag ska laga till middag...hmm... får gå och rota i kylskåpet..:)

Ha de gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback