Jag ska börja träna..:D

Idag fick jag hoppa in och jobba..chefen rinde kl halv 9 tror jag de va och frågade om jag kunde jobba 3 timmar idag..
Så de har jag gjort..cp lungt..uscha..hatar när de e så lungt på jobbet.. imorgon ska jag jobba 11-15
Men först ska jag till Ungdomsmottagningen och sen ska jag TRÄNA!!! Weeee:D
Jag fick ett presentkort av min mamma...tusen tack..gud så glad jag blev...fast mamma hade ju iuf fått de av en jobbkollega som hade vunnit de, och hon ville inte ha de, så jag fick de..hihi..så nu ska jag äntligen börja träna..gud vad efterlängtat det är ska jag säga..hihi...

Har vart på Oriflame möte idag oxå..segt som fasen..men men..

Jag och Anna har kommit fram till att när vi får pengar ska vi pierca våra tungor..jag har velat göra de jätte länge..men har inte riktigt vågat..men nu e jag jätte taggad till att göra de..men skulle man inte tycka om de så är de ju bara att ta ut den..jag menar de syns ju inte att man har haft hål i tungan ju..det är ju värre med tatueringar...dom sitter ju i resten av sitt liv...piercingar läker ju..hihi...Så nu jäklar anna..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback