köpa säng imorgon

Igår satt jag och letade sängar på blocket..som jag brukar göra..:)
Och så hittade jag en 140 säng nere i laholm som nästan precis blivit uttlagd så jag skickade ett mail till henne
och sa att jag var intresserad av att köpa den..så skrev hon ett mail tillbaka och sa att den va kvar..så jag ringde henne och sa att jag ville ha den..så imorgon ska jag och anna åka ner och hämta den..hihi..ska bli kul...

Idag sklle jag gå upp tidigt för att åka träna..men ja orkade inte..så jag sov lite längre och sen åkte jag till anna..tänkte åka träna sen när mamma kommer hem..och sen gå och lägga mig tidigt eftersom vi får åka iväg ganska tidigt imorgon om vi ska hitta dit...:P

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback