model house

Idag har jag var i Göteborg med Anna och Emma, nämligen Model House..yeee..
Det blev många bra bilder iaf..=D

Och veckan är fullspäckad som alltid..
Passa barn, träna, jobba, åka till mormor och morfar och kolla i lådor
pch så ska jag börja packa..aa,, full rulle helt enkelt..

Anna ska göra om min blogg idag..hihi..
tack så mycket...fast jag kanske inte ska säga tack innan den e klar..
Du kanske gör den jätte ful?? xO

Ne de tror jag inte du gör..hihi..

Här kommer några bilder från idag..
vill ni se mer kan ni gå in på
http://nataliejohnsson.bilddagboken.se/p/main.html?







Vi tre...kommer sakna det..=(

Kommentarer
Postat av: mamma

men herreminje du skall väll inte flytta till afganistan

2008-11-19 @ 23:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback