mycket att göra i veckan

Vaknade idag av att jobbet ringde, krullis då allså.. Hon undrade om jag kunde hoppa in och jobba tidigare,
typ öppning...för han som skulle jobbat öppning kom inte och hon fick inte tag på han, Visst sa jag, så det var ju bara till att palla sig ur sängen och på med jobbkläderna...
Dagen har vart bra..lite seg i mellan åt..men man överlever..
Och så var ju Anna där idag på intruduktion..hihi...va kul att du ska jobba där..synd bara att vi inte får jobba sammtidigt..
men de kommer vi säkert får göra någon gång.. =D

Fått ut schemat nu för trollhättan oxå..hihi..ja nu är det inte långt kvar..
har packat ner allt i lådor idag som jag inte behöver..så imorgon ska jag åka till mormor och gå igenom mina lådor där..
Sen på kvällen blir det Oriflame möte..

Så mycket jag ska hinna med i veckan..suck... packa imorgon jobba på torsdag så måste jag hämta min säng som står i en kompis lägenhet, för dom som ska flytta in där ska flytta in på lördag...hmmm..Så jag får ta och hämta den på fredag då kanske..eller tidigt på torsdag morgon..jaja får ringa och prata med pappsen imorgon..

Sitter och lyssnar på Lady Gagas nya låt Poker Face..den e bra...:P

Ne ska gå och mysa ner mig i min säng och läsa i min spännande bok..hihi..

Natti natt
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback