Road trip!!!

Idag har jag vart i Laholm med Anna och hämtat min säng jag har köpt..
Äntligen har jag fått min efterlängtade 140 säng..det var ju en sån jag ville ha hela tiden..
Mamma tyckte jag skulle köpa en 120 säng..men de blir så trångt om man ska sova två i den sen..:)
Ja, för jag har ju inte tänkt spendera hela mitt liv som singel inte..sen så kanske anna kommer och hälsar på och då kan hon ju alltid får sova jämte mig om hon inte snarkar för mycket som lova tycker hon gör..hehe...

Så idag har jag då kört med släp för första gången i mitt liv..gick faktiskt bra..:) Jag lyckades tillochmed backa..:O
För vi körde lite fel först..hehe..
Sen så kom vi på att de kommer bli jobbigt för två små "svaga" tjejer att bära upp en stor säng själv i en lägenhet.(fick låna en kompis lägenhet att ställa den i för han bor inte där iaf).
Så vi ringde David och frågade..och snäll som han är så kom han och en kompis till han Jonathan och hjälpte två tjejer i nöd..:) Tusen tack igen..:)

Sen har jag jobbat...suck..så segt...lite att göra..

Imorgon ska jag ta och gyma lite innan jag börjar jobba..skönt..

På lördag är de jobb igen men bara till 15..:)
Sen ska jag och anna ha SPA kväll hemma hos meg med bastu och bubbelbad..
sen kanske vi ska hitta på något med några andra saker..vet inte vilka än...:P hehe...

Men nu ska jag snart sova för jag är jättr trött..
Natti nattti på er alla...

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback