Sista dagen i Kinna

hej hej...
Nu sitter jag här igen..inte orkar skriva på ett tag.
Har vart hos Anna och Emma typ hela veckan och myst i deras lägenhet..=)
I Onsdags var vi i Ullared..gud så mycket folk det var..men jag fick handlat lite saker.
Och jag som sa att jag inte skulle handra så mycket..blir 1100 kr eller nått liknande..
Och jag var jätte nära att köpa en dator då men blev inte så..tur de kanske..=P
Igår var vi i Borås och shoppade lite till...kläder för lördagen..wee ska bli så kul...
Så han snubben i Telia reklamen oxå...coolt.. och så provkörde jag och anna en bil som man kunde vinna..men tror inte vi kommer vinna den för då skulle dom redan hört av sig..

Har jobbat min sista dag på mc donalds i Kinna idag..lite sorjligt..men det ska bli kul att komma upp till Trollhättan på måndag..jobbar ju min försa dag där redan på tisdag..kul kul...=)

Som sakt imorgon så blir de inflyttningsfest hos anna och emma..hihi..ska bli grymt roligt..
Men singstars och ölspelet..híhi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback