sjuk natt

igår var det som sakt inflyttningsfest hos Anna och Emma..
själva förfesten va roligt..förutom att jag somnade i först emmas säng och sen i annas..hehe..
Sen va resten av kvällen helt jävla sjuk och jag får säga de så..
Usch..inget jag vill uppleva igen..
Vill bara be om ursäkt till alla som var berörda inom det som hände igår..

Idag har vart en slö dag..sitter här och är skit trött...ska snart gå och sova..för imorgon flyttar jag..=D
Weee och alla saker är nästan ner packade lite små skit bara som är kvar som jag ska lägga ner i påsar..
Så imorgon kommer pappa vid halv 8 tiden och då ska vi börjar packa in i transporten..hoppas inte de regnar imorgon bara..

ne, nu ska jag sova..natti nattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback