skriv sugen

Jag känner mej lite skriv sugen idag..även om jag inte skriver något intressant..hehe..

Jag och Anna sitter och pratar på MSN att vi ska flytta ihop om något år..hehe..
eller vi ska åka utomlands och jobba någon månad...fast de e ju om typ 2-3 år vi prata om nu..hehe..
Men mycket kan hända på dom åren..Men dröma kan man ju alltid göra tills dess..hihi..

Kommer sakna dej så otroligt mycket när jag flyttar ditt upp...
men du får komma och hälsa på mig så ofta du kan..du är alltid välkommen..Finns plats gämte mig i min mega säng..hehe...

Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Annaa.

Kommer sakna dig med ! . Ska försöka komma upp den 4:de så vi kan ragga killar ;P haha !

Postat av: natalie

hihi..ja de tycker jag allt du ska göra..:)

2008-11-12 @ 23:40:03
URL: http://nataliejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback