träningsvärk imorgon?

Nu är jag trött..jobbat öppning..fick destutom åka upp och hämta Maya för hon var ju inte där nere kl 06,30
fick ringa Krullisen, tur att hon skulle börja kl 7 så jag inte väckte henne..hon fick iaf ringa Maya och säga att hon skulle åka ner till jobbet, men jag fick ju åka och hämta henne...

Sen har dagen vart ganska seg...
efter jobbet åkte jag och tränade..flowing heter de..skit kul...men svårt, men jätte kul..man kännde värkligen av vilka muskler man tränade...så imorgon kommer jag garanterat ha träningsvärk..hehe..
Så imorgon blir de bara träna lite kondition om jag orkar ta mig till gymet..annars blir de mer gympapass på onsdag och torsdag..hihi...

Ska snart gå och lägga mig och läsa lite..

nu är de inte långt kvar tills jag flyttar..längtar så..

pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback