Fest ute i skogen

jag nu är helgen slut... och ännu en vecka börjar..:)

Igår var det fest i Svenljunga som sakt..:)
Som sakt anna skulle köra, men hon ångrade sig och ringde och frågade en kompis om hon kunde köra oss..självklart sa hon..så vi satt hemma hos anna och förfestade, sen kom emelie så som skulle köra oss.
Innan vi begav oss ut i skogarna åkte vi till Donken och köpte mat för Natalie va hungrig..:)
Sen när vi kom dit så va de inte så många människor där, och de kom inte så mycket mer heller..
Så vi gick upp på logen som de då va..där stog Crille, Davids kompis(David är min jobbkompis)
och han va jätte full..haha..Men vi hade trevligt där iaf..Emma fick en lapdanc..haha..
Sen va de dax att gå till Hotellet som de hette, men när vi väl kom dit fick vi inte komma in för dom skulle stänga..jävla cp..;S Jag hade iaf köpt en kissemisse mask..hihi..den tyckte david va kinky..haha..
Men iaf vi kom inte på hotellet och vår skjuts kunde helt plötsligt inte komma hämta oss..hmm..
Så vi åkte hem till David för att värma oss..men de va ju inte mycket varmare där..haha..
men iaf så ordnade anna kjuts hem, så vi var inte hemma innan 5 eller nått..

Så idag har dagen bestått av att slappa, vi var och hämtade lisette och hennes kille hos han, där fick dixie leka med deras lilla vovve som i jämnstorlek med henne,..:P
Dom hade jätt kul ihop..hihi...

Men nu ska jag snart sova..
puss och kram

http://www.youtube.com/watch?v=kMcOuBO89AQ&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback