vaken med tuppen??

ja nu undrar ni säkert vad jag gör uppe kl 7 på morgonen??
JO, min lilasyster kom ingormande på mitt rum imorses och frågade efter en tröja jag lånat av henne..
men hallå, kl halv 7 gör man inte så när andra sover, sånt gör man på kvällen innan..suck..blir så trött..men men..
ska snart gå och göra frukost, sen ska jag till ungdomsmottagningen och sen ska jag åka träna....
hinner inte träna så länga, men ska springa lite på löpbandet och åka jobba efter de..
Skulle viljat träna efter jobbet, men då måste jag åka hämta massa småsyskon i skolar och på dagis..

Så jag har bestämt mig att jag ska träna imorgon någon gång på dagen..men först får jag väl göra lite nytta hemma, mamma håller på att tjataihjäl sig på att jag ska göra något..suck..varför ska alla mammor vara såna?

jaja

nu blirt de äggsmörgås och te framför TV..

puss på er

PS: Nu är det inte många dagar kvar tills jag flytter..hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback