1 ½ måndad 46 dagar 6 veckor och 1104 timmar

hej alla!!

Jobbar idag..som vanligt...pengar pengar pengar...gud va grit de låter när man skriver så..men de e ju så,
jag måste ju spara pengar till lägenheten ju..måste börja skriva en inköpslista eller nått, vad som behövs inskaffas till lägenheten..hehe...jag och Sofia stog i köket idag och pratade om vad vi hade och inte hade, de jag hade hade inte om och de hon hade hade inte jag, men det finns ju alltid något nytt man måste ha, typ en byrå i hallen och en hall spegel, jag har ju en spegl, men den vill jag nog ha i mitt rum, eller så får jag köpa en ny..:P
Och en ny säng står högts på min lista..haha...kan ju inte sova i en 90 säng uscha...ne 140 ska de vara..:D

Som sakt jag har jobbat, slutade igentligen 22 men jag har försökt lära mig köker idag,
så nu kan jag göra Cheesburgare, Hamburgare, QP Mc Feast nästan Big Mac inte helt och Checken Wrap, eller hur nu de stavar..haha... Får kanske lära mig lite mer kök imorgon om jag hinner, va inte så mycket folk idag efter 22 så de va ganska slappt..:P

Nu är det bara 1 ½ måndad 46 dagar 6 veckor och 1104 timmar kvar tills vi flyttar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback