äventyr

idag har jag vart ledig... gött..sov till sent på eftermiddagen..ne de gjorde jag inte..men till 12 eller nått..

In i duschen som en zombi och piggnade genast till,
sen bar det hem till lilla anna. När jag kom dit körde vi hennes vovve till annas mormor och morfar, sen åkte vi hem
till Emma, efter ha suttit och tråkigt en stund kom Emma på varför åker vi inte till Värnamo?
JO, så vet ni?
De gjorde vi, yeeee.. äntligen...våra små cp äventyr..hehe..så jävla roligt...
Så vi åkte till Annas moster och hennes kusiner som bor där...och vi blev bjudna på Åizza..mums..de va gott..
slängde i mej maten, hade fan inte ätit något på hela dagen typ..

Men på hemvägen var de ju som sakt mörkt och de regnade, efter att ha kört en stund så jag något komma klivande i vägkanten och när vi kom närmare såg jag att de va en älg så jag sitter och skrier till anna...
"BROMSA ANNA, BROMSA, BROMSA"
och seg som hon är bromsar hon efter typ en liten stund..haha..hon såg inte att de kom en älg..men som tur var stannade älgen i diket tills vi stog stilla med bilen, sen vände den och klev in samma hål den kommit ifrån..Anna va livrädd och körde i 50 hela vägen hem typ..och då va vi i Gislaved..haha..

Men men,,
Vi ska nog till Värnamo nästa helg och vara barnvakt åt små kusinerna..:P
Sen ska de bli utgång, många snyggingar..grrr..eller nått..haha...såg tyvärr inte så många idag..men dom gömmer väl sig eller nått..:P

Dagens ord.
"Då ska vi hitta många ragg, då Anna"

Kommentarer
Postat av: Annaa.

Ojjaaa. Ragga som tusaaan ! ;D haha

Postat av: emma

e de tråkigt hos mig!

2008-10-17 @ 11:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback