Barnförbjudet

Hej alla och dom andra...

Idag är jag helt slut..jag ska berätta varför..:)

Gårdagen började mej,hmmm, men att jag gick upp vid 12 tiden, in i duchen som en jäkla Zombi..haha..
Sen gjorde jag mig vacker, inte för att de va allt för avanserat..:)
Sen åkta jag till Anna, sen åkte vi till Emma och hämtade henne och lilla Lova.
Vi begav oss ner till Fritsla och kollade på någon konstig fottbollsmatch,
men vi kollade inte klart på hela för Annas vovve började frysa.
Åkte hem och lämnade av Lova hos mormor Bigitta, efter de begav vi oss vidare till Skene där
vi handlade lite mat, Tacos, stog på menyn denna dag..:D
De va gott, va ett tag sedan man åt de faktist..:P

Sen var det lite slappa efter maten, och efter de hem till mej och tjata lite.
Åkte till Svenjunga till en jobbarkompis kompis, fy fan va kul vi hade, iallafall jag,;)
Trevligt människor de bor där, det hade jag ingen aning om..haha..
Det får bli mer gånger tycker jag..

Sen åkte vi hem, eller vi åkte till Fritsla en sväng..hehe..
efter de är det barnförbudet =*Anna* :P


Sen ja då va man inte hemma innan kl 4 på morgon och jag mitt duma nöt hade lovat att jobba öppning så de va
bara till att krypa ner i sängen och somna, och vakna igen efter 1 timma och 45min skönhetsömn..:P

Så de va bara att tvinga upp sig ur min varma underbara sköna säng och ta på sig jobbar kläderna..
Har gått bra ändå..vart lungt tycker jag, så jag har överlevt denna dagen oxå..:D

Efter jobbet åkte jag hem till anna och vi åkte till Emma som va hemma hos sin mamma..
tjatade lite om gårdagen och vad som hände..hehe..
Och lite mer barnförjudet..haha...

Ne, men nu måste jag seriöst sova, har försökt att gå och lägga mej i typ en timme nu,
men det är en viss person som håller mej kvar, nämner inga namn..:P

Puss och kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback