för trött kanske?

Sånt som inte får hända har hänt...
haha ne skoja bara,, sov lite för länge idag bara..:P
Halv 2 sov jag till, helvete ver de första jag tänkte när jag såg på klockan.

Sen har jag bara döat hela dagen..satte mig vid datorn, sen när de inte hände något där
va de TV, har haft så tråkigt idag, så jag bestämmde träff med anna på jobbet(Mc Donalds) alla fjortisars hang out
plus jag och anna då...:P

Är så grymt sugen på att börja träna..men anna har inga pengar så hon kan inte köpa något kort och jag vill inte träna själv..så vi ska ut och gå imorgon ist...Får nu har jag börjat mitt friskare och nyttigare liv..Har bestämmt att jag ska bli smal innan jag flyttat i December..:P får väll se hur de går med det..hehe..

Har redan syndat..illa illa..Chokladmose fast jag åt inte så mycket faktist..men lite gott får man faktist ta och äta ibland..
fast de kan bli svår att låta bli att äta någon pommespinne ibland..de brukar vara väldigt frestande att smaska på
sånna när man är lite små sugen..

Imorgon ska jag och Anna åka in till Borås och hämta våra nya telefoner som har vart på lagning..
Anna har dock fått vänta ganska länge på sig, medans jag bara behövde vänta en vecka..hmm..
Tycker jag dock är ganska fel..men men..jag ska inte klaga..hihi...

Sen ska jag och hon ut och gå en MEGA runda med Dixi annas lilla bebis..puttinutt..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback