Fullt upp!!

ja, då va man hemma igen, efter ett fullspekat schema hela dagen..trots att
jag hade planerat att bara ta de lungt hela dagen..:P så kan de gå ibland..

Började med att jag inte somnade innan ja vad kan klockan vart 3 eller nått..
sen vaknade man av att mamma ringde i telefonen och sa att hon trode hade brytit foten..
men inte riktigt så illa va de...
Men jag for la upp som en a jag vet inte va ur sängen, fick köra barnen till skolan
om mamma till jobbet...
sen tog jag en sväng ner till mitt egna jobb och tjatade lite med dom där nere..
sen fick jag visst en förfrågan om att jobba några timmar, självklar sa jag..11.45-15-30
Åkte hem duschade och tänkte sova någon timme innan jag skulle åka jobba..men icke sa nicke..
Mamma ringde när jag skulle sätta mej och äta frukost och frågade om jag kunde komma och köra henne
till vårdcentralen, visst sa jag..
halv 10 skulle hon vara där..sen helt plötsligt va kl inte halv 11 inna jag kom hem igen..
la mej utmattad i soffan och kollade på Xena och lyckades faktist
sova i 10minuter innan klockan ringde..suck tänkte jag och pallade mej i mina jobbarkläder...
en väl på jobbet och en kopp kaffe piggnade jag till och de gick jätte bra att jobba..
inte så jätte mycket att göra faktist..

Efter att ha slutat jobba typ 14.50 åkt hämtat mamma och syskonen, åkte jag hem och kollade på film
Juno, den har jag velat se ett tag..den va la hyfsat iaf..:D

Sen var det iväg till Göteborg, känndes mindre lockande..men men..
och nu är jag äntligen hemma..ska upp tidigt imorgon igen..ska åka till jobbet och prata lite allvar med
nya chefen om timmar och min förflyttning..:P
sen ska jag till Alex och hjälpa han med lägenheten...

Ja detta va la iprincip hela min dag..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback