Inget vidare idag.

Ja, sov nästan lika länge idag...det är illa..
Trode jag skulle må bättre idag, känndes så när jag vaknade,
Men efter att vart vaken en stund, kom allt tillbaka.
Det känns jobbigt.. Vad kan de vara?
Vädret? Höstdeprison?
Fast jag har mina aningar av vad det kan vara, men jag vill
inte att det ska vara det.. Så just nu känns livet bara skit rent ut sakt..

Och så ska man jobba idag igen..17-23 bara men ändå..
Ledig imorgon och på fredag, sen ska man jobba hela helgen öppning oxå..suck..

Sen ska man vara ledig en vecka. SEGT..
Känns bättre att jobba, då tänker man inte på de lika mycket..

Det är så mycket mer jag vill skriva, men jag vet inte hur..
Jag vill bara sitta ner och jätte gråta..inte får att jag tror de kommer kännas bättre..
men det känns bättre just för stunden.
Ni måste tro att jag är helt knäpp och psyko, men ibland  har man sina såna dagar
då man bara mår allmänt jävla piss...,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback