jobbat hela dagen

Igår hjälpte jag Alexander hela dagen med hans lägenhet, packa osså..
Sen va vi och åt lunch på Gästhuset..sen va de tillbaka till att packa, sen en sväng ner till Donken
och fika lite och Alex skulle säga hej då till lite folk..sen va de hem och fortsätta..
sen åkte vi och åt lite mysmat på gästhuset igen..drack lite vin och tjatade..
Sorjligt att han har flyttat, men så kan de vara ibland..

JObbat öppning idag..gick bra..trött som bara den..sen var det en massa sjuka, så jag offrade
mig att jobba till19.00 men så tänkt jag stannat kvar till21.00 men de orkade jag inte så jag blev
kvar till 19.30 ist..
så de va bara raka vägen hem och hoppa i pyjamasen..och nu sitter jag här vid datorn och bara myser..:D
Är Ledig hela nästa vecka...DRYGT...men det är säkert någon som inte kan jobba...måste ha pengar om jag ska ha råd med lägenheten och ny säng och grejjer..:P

men men
nu ska jag göra något annat..
Ja, just de...jag är inte lika deprimerad som jag va i början av veckan..som sakt de va nog bara en
fas...:P

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback