kurera mig

Ja, då har man råkat på en mega förkyldning..suck..
Suttit och försökt kurera mig hela dagen..men inte lyckats så jätte bra..druckit massa vatten, te mot halsen och sniffat massa nässpray, men nehe då, de vill sig inte.. och så ska jag jobba imorgon, jag kommer vara helt vecka..haha.. men men..såna smällar får man ta ibland..:P
Hoppas bara de har släppt tills nästa helge,,vill ju inte vara förkyld då heller..:P

Så ska man kanske till Emma sen, om man orkar.. Anna är oxå där..dom har firat Emmas lillebror Linus som fyllde år i Onsdags..Grattis Grattis på han då...

Men nu ropar mammsen från köket att det är mat,

puss och kram från sjuklingen

Dagens ord:
"Om man ändå kunde förbli frisk"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback