Liver, en dans på roser?

hemma igen...fast de va ju ett bra tag sedan jag slutade jobba..:P

Som vanligt har jag suttit och kollat på idol på internet, eftersom jag jobbat dom här
3 dagarna då de har gått på TV...fan att Linda åkte ut idag...Hon e grym ju..
Och att Rasmus åkte ut igår..blir bara så ledsen...fast jag tycker att alla är grymt bra i årets idol..

Nu är man ledig i två dagar...gött ska de bli...imorogn ska jag göra ingenting..
på kvällen ska jag iuf åka till Göteborg på någon Kick-Off med Oriflame, vilket jag inte är
alls sugen på att göra...men det är redan betallt så jag får väll släpa mig dit endå..

På Fredag hoppas jag att jag ska träffa "han" då han ska flytta på lördag..kommer ju träffa han igen
om 2 månder, men det är ju långt kvar dit...fast då hoppas jag att han är glömd för min del..hade vart så mycket lättare
och jag hade mått så mycket bättre, om jag bara kunde glöma.. men men..
Vem har sakt att livet ska vara en dans på roser?
Bekymer hör väll till, även om man mår så dåligt just för stunden..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback